Masterline // Vaš prijatelj u zavarivanju i rezanju metala

Plaćanje i reklamacije

NAČINI PLAĆANJA

Kupci koji su se odlučili da im isporučimo robu, obavezuju se da će robu naručenu na portalu www.masterline.rs platiti dostavljaču-inkasantu prilikom isporuke robe u gotovom novcu ili čekovima građana.

PRIGOVORI/ REKLAMACIJE/ POVRAT

Na robu, kupljenu u www.masterline.rs, kupac može uputiti prigovor.

Kupac je dužan da uputi prigovor na jedan od načina:
slanjem e-maila na www.masterline.rs sa istog e-maila, sa kog je izvršena narudžbina
pozivom na Call Centar kompanije Master Line DOO na broj xxxxxxxxx radnim danima od 8:00 do 16:00 i  subotom od xxxx

Zaposleni u www.masterline.rs servisu su obučeni za rešavanje prigovora i postupaju po utvrđenim Pravilima i Uputstvima donetim od strane privrednog subjekta.

Bitna pretpostavka i uslov za rešavanje prigovora jeste potpuna razmena informacija sa kupcem i postojanje ispostavljenog računa i originalne ambalaže robe koja podleže reklamaciji.

Kupac je u obavezi da sačuva i dostavi račun i eventualno ambalažu.

Preliminarno, opravdanim prigovorom mogu se smatrati:
Prigovori na isporuku robe koja nije naručena, ili je isporučena u  bitno različitoj količini od naručene.
Isporučena je roba koja ima oštećenja koja su nastala u transportu.
Roba sa isteklim rokom trajanja i sl.

Ostali prigovori moraju biti posebno razmotreni. Svaki prigovor mora biti obrazložen od strane prodavca

Reklamacije će biti prihvatljive samo u okviru zakona i propisa Republike Srbije.

Pri isporuci robe kupac je dužan da:
- proveri ispravnost narudžbine
- uporedi primljenu robu sa računom
- ukoliko nešto nedostaje da odmah napomene dostavljaču-inkasantu jer naknadne reklamacije ne uvažavamo.

Ukoliko prigovor bude rešen u korist kupca, a za slučaju nemogućnosti isporuke druge, zamenske robe, Master Line DOO će nadoknaditi kupcu njegove troškove povratom novca, u vrednosti robe za koju je prigovor usvojen.

Prilikom povrata neispravne i/ili oštećene robe dostavljač-inkasant će odmah, ukoliko je to bude moguće, na mestu isporuke umanjiti iznos računa za cenu vraćenog artikla.

CENE

Sve cene na www.masterline.rs prikazane su u nacionalnoj valuti (RSD) sa obračunatim PDV-om.
Cene u www.mmvlati.com servisu su višeznačne u skladu sa Zakonom o trgovini.

Cena iskazana na Maloprodajnom računu na dan isporuke obavezuje i prodavca i kupca. Odstupanje u ceni može biti rezultat objavljivanja akata nadležnih državnih organa i poslovnih knjiga prodavca.

Ono što plaćate jeste cena na dan kada Vam mi dostavljamo naručene artikle i neke cene mogu odstupati u odnosu na dan kada ste izvršili narudžbinu.

Master Line DOO Vam ne može garantovati da će cene na dan naručivanja biti identične onima na dan isporuke kupljene robe.
Master Line DOO sa velikim procentom predviđanja formira svoju ponudu, ali zbog nepredviđenih okolnosti zadržava pravo da promeni cene u bilo kom momentu koji ne narušava legalitet i legitimitet poslovanja u skladu sa zakonskim propisima.

Promena cene u opravdanim slučajevima može biti razlog za prigovor potrošača i potrošač može odustati od preuzimanja određenog artikla ili grupe artikala. Za taj iznos račun može biti umanjen, a roba vraćena.

Ukoliko niste zadovoljni kvalitetom naručenog artikla, možete ga u skladu sa svim navedenim uslovima vratiti. Artikal možete vratiti a mi ćemo Vam izvršiti povrat sredstava.

Cene za robu koja se meri i koja se naplaćuje prema težini a ne komadu, mogu da odstupe i do  10% ....

*Ukoliko se u Vašoj narudžbenici nalaze artikli koji su trenutno na akciji, postoji mogućnost odstupanja u ceni akcijskog artikla ukoliko je termin dostave nakon datuma završetka akcije!

**Ne odgovaramo za eventualne greške prilikom prikaza maloprodajnih i referentnih cena na Web portalu mo smatrati kao opravdane.

IZMENE USLOVA

Master Line DOO može u skladu sa svojom poslovnom politikom, bez prethodne najave, ažurirati ili izmeniti podatke objavljene na Web portalu www.masterline.rs.

Master Line DOO zadržava pravo na izmenu navedenih uslova i pravila i obavezuje se da će o svim promenama obavestiti registrovane korisnike putem e-mail adrese koju su naveli prilikom registracije.

Ukoliko se registrovani korisnik ne saglasi sa navedenim i ponuđenim izmenama o uslovima i pravilima korišćenja i ne želi ih prihvatiti, u obavezi je da kontaktira prodavca na jedan od sledećih načina:
pozivom na Call Centar xxxxxx  radnim danima od 8:00 do 16:00 i subotom od xxxxxx
slanjem poruke na e-mail adresu: info@masterline.rs

Tokom trajanja ovog postupka, korisnik ne može koristiti usluge www.masterline.rs servisa.